MINYAK SELUSUH BIDAN KAMPUNG

Minyak Selusuh Mudah Bersalin

MINYAK SELUSUH MUDAH BERSALIN
Harga: RM45.00
+ RM5.00 (Penghantaran Semenanjung)
+ RM8.00 (Penghantaran Sabah & Sarawak)


Herba Malaysia. Gabungan Ilmu Perubatan Tradisional 
dan Teknologi Moden. Warisan Ilmu Perbidanan 
Melayu Islam Turun Temurun.
Dihasilkan dari 100% Minyak Kelapa Dara Organik Suhu Tekanan Rendah

"SELUSUH" DARI SEGI BAHASA
kata nama
1. barang (spt air) yg dibacakan doa/zikir untuk menolong orang yg akan melahirkan;
-- anak selusuh untuk memudahkan kelahiran bayi
-- uri selusuh untuk memudahkan tembuni keluar

kata kerja
2. menggelincir; menggelongsor; melorot (dr pohon); menyelusur

PENJELASAN KEKELIRUAN BERKAITAN MINYAK SELUSUH

Petikan Artikel dari Majalah Pa & Ma Keluaran Mac 2009.
Air selusuh digunakan sebagai SUATU IKHTIAR yang berpandukan Al-Quran dan Hadis. Dari segi hukum Islam, air selusuh adalah HARUS. Asalkan tidak bercanggah dgn Islam iaitu bacaan yang mengandungi jampi yang karut. Di dalam Al-Quran sendiri ada menyatakan : " Kami turunkan sebahagian ayat-ayat Al-Quran adalah untuk digunakan sebagai penawar dan pembawa rahmat kepada orang2 yang beriman." Walau bagaimanapun, kita tidak boleh menganggap selusuh mempunyai kuasa untuk mempermudah bersalin. Ingatlah bahawa ia hanyalah ikhtiar yang diharapkan dapat membantu proses kelahiran yang lancar dan selamat. Antara bahan yang boleh digunakan sebagai selusuh ialah air masak, minyak kelapa muda, minyak zaitun, minyak masak, kurma atau kismis.Anda dan suami digalakkan memperbanyakkan membaca doa Nabi Yunus dan doa ketika mengandung serta doa agar dijauhi gangguan syaitan.


KETERANGAN
Minyak Selusuh Bidan Kampung adalah sejenis produk yang diperbuat dari 100% Minyak Kelapa Dara Asli. Jika sebelum penemuan teknologi terkini, minyak masak biasanya digunakan untuk membuat minyak selusuh. Tetapi kebanyakan pengguna agak sukar untuk meminum minyak masak yang dijadikan selusuh. Kini dengan gabungan teknologi terkini, pihak kami menggabungkan kehebatan Minyak Kelapa Dara melalui proses sejuk yang langsung tidak menggunakan sebarang haba digabungkan dengan kemahiran seorang bidan pakar bersalin lalu menghasilkan Minyak Selusuh yang sangat berkesan untuk membantu memudahkan proses bersalin :-

  • Dihasilkan dari 100% Minyak Kelapa Dara Organik Suhu Tekanan Rendah
  • Warisan Ilmu Perbidanan Melayu Islam Sejak Turun-Temurun
  • Dibacakan doa-doa khusus untuk memudahkan proses bersalin oleh Pakar Bidan Bersalin
  • Gabungan Ilmu Perbidanan Tradisional dan Teknologi Moden
  • Pertama Seumpamanya di Malaysia

KELEBIHAN MINYAK SELUSUH BIDAN KAMPUNG
  • Warisan Ilmu Perbidanan Melayu Islam sejak turun temurun yang sangat sukar ditemui pada hari ini. Kini telah berjaya digabungkan dengan teknologi terkini.
  • Dihasilkan oleh seorang Bidan Pakar Bersalin yang terkenal. Berpengalaman puluhan tahun membantu proses kelahiran bayi dalam 1001 macam situasi.
  • Diperbuat daripada minyak kelapa dara asli gred tinggi yang melalui proses pengeluaran yang ketat. Penggunaan minyak sebagai bahan membolehkan bayi bergerak lancar didalam rahim. Ia akan membantu ketika proses kelahiran.
  • Memberikan sumber permakanan yang baik kepada ibu dan bayi dalam kandungan kerana kelebihan-kelebihan yang terdapat di dalam minyak kelapa dara.
KAEDAH PEMBUATAN
Kaedah pembuatan teliti dengan jaminan kualiti kekal pada tahap terbaik. Di proses pada suhu rendah dan tanpa penapis. Melalui satu ritual yang berdisiplin, dibacakan ke dalam minyak ini pelbagai doa khusus untuk memudahkan proses bersalin oleh seorang bidan pakar bersalin. Kaedah pembuatan minyak selusuh dan air selusuh adalah berbeza. Melalui testimoni yang telah dibuat, minyak selusuh jauh lebih berkesan berbanding air selusuh.



CARA PENGGUNAAN
Selepas usia kandungan 8 1/2 bulan, lakukan perkara-perkara berikut:-
  • Digalakkan memohon ampun dan maaf daripada suami
  • Beristighfar 3 kali
  • Selawat ke atas Nabi SAW 3 kali
  • Baca Al-Fatihah dengan Basmalah
  • Minum 30ml minyak selusuh ini

InsyaAllah dengan izin Allah!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India